Sjuk ;(

Hallo
I Måndags då var jag i skolan men lite deppig och nere.
sen kom jagh hem då visade det sig att jag hade feber..
sen på kvällen/natten då fick jag käka isbitar och halstabletter kunde inte svälja prata inget....
sen i tisdags då gick jag upp och sen jag ba mamma du jag har ont i halsen hon ba va?
för det kom inte ett ljud kunde inte prata :S
sen har det vart så!
och jag vill t skolan i morrn/fredag sen så vill jag vara frisk nu
och jag kommer inte kunna gå till skolan i morgon så som jag låter nu!!!!
jag vill vara frisk nu sen på tisda då har vi skolavslutning :) vill vara frisk till det så man kan sjunga!!!
sen så måste jag ju vara hemma och vila i helgen så man blir frisk t skolavslutningen men i helgen har vi
fotbollsmatch och jag FÅR INTE VARA MED ;( (TRÅKIGT LEDSEN)
sen på lördag har andreas och mathias skolavslutning kan väll antagligen inte gå på den heller.... ;(



Fanny Jag älskar din blogg jag diggar dig <3
det är värt att läsa jag älskar den: www.fannyjooo.blogg.se

Hade skrivit mer men fick skriva om allt detta och orkade inte skriva mer, ha det bra

`MÅNGA STORA BAMSEKRAMAR//   MALIN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0