mm

Hallo.

Idag har jag inte gjort så mkt ganska kul dag...
träslöjd BOORING, men jag fick gå t syslöjden idag :D
gjorde 7 st ganska coola armband..
Menmen, vet inte vad jag ska skriva,
Philip jag älskar dig <3 glömmer dig aldrig
fan va jag saknar dig.
och fan va jag kommer sakna diig <3











DAGENS VILL HA:
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, t-shirt, luvtröja tokio hotel!!
DAGENS FRISYR: Hårspray
DAGENS LÅT: skaffa en annan tjej
DAGENS PLANER: Lata, sms..
DAGENS SAKNAD: Att inte läraren var sjuk...XD
DAGENS DUMMASTE: vene.... >.<
DAGENS MISSLYCKANDE:
DAGENS DROG: Eeeh XD
DAGENS KÖP: Har inte vart på stan...xp
DAGENS GODIS: Tuggumi :D
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS CITAT: Vene :P
DAGENS ROLIGASTE: Haha, musiken




Ha de gött :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0