MIDSOMMAR :D

Hallo :D
Imorrn är det ju midsommar :D
Vene tror vi ska va hemma sen så kommer väll
moster morboror + barn..
Idag har jag vart med moa b. :D
vi badade hela jävla dan :D
gick upp två gånger i 10 min kanske :P
sen drog hon hem vid fem.. ''/
då kom de gäsyter oskars dagiskompis skulle va då kom hela fam ovh grillade här
så jesper i min klass var här...
vi badade oxå 
så Jag jesper mathias wilma och oskar badade :P
... Menmen
Nu ska jag se film tror jag...
Imorrn då ska jag jobba på midsommar ''/ Coop konsum......... men jag känar pengar :D
typ 150/200 kr :D de e ganska bra från att jobba från 8-13 :D

Ha en skit bra midsommar Älskar er Mina vänner :D Love yaaa <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0