;)

Idag såg sexorna å film:D och jag Moa s Olivia och occe satt längst bak iklassrummet:P när vi hade sett en stund så hade jag halva min popcorn påse kvar så då gav jag den te olivia:P och olivia ba jag så något i botten;o och hon la typ 35 st popcorn i min hand,,, och sen hon ba ät upp dom nu, så jag tryckte in alla i munen:D och sên skulle jag försöka prata men då ralade några popcor ut;o Olivia börjar skratta typ^^ och Moa s med:P Sen så la jag mig ner i en soffa så jag hade fötterna över occe och huvudet vid olivias röv;O och olivia baa kolla jag kan ta in handen inanför moa Bs tröja jag ba neej! och då gjorde olivia de och drog ner min tröja;( och som hämd så drog jag ner hennes tröja:) Moa s skratta typ skit myke och occe baa? öhh? och så var de något roligt i filem samtidigt så jag fick spriga på toa sen;) HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA^^




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0