:d

HEEj!


På lördagen var jag i åmine vid Olivia, vi hade skit skoj. Vi var typ hela tiden med Hanna:), sen när de va den där after beachen (staning?) (a) Så gick jag Oliva Elin och Hanna åå Badade i havet;))<33


Sen på lördagenkväll när jag kom hem. så cyklade jag till BÄSTA Tuvaa:)<33 Vi såg på typ världens roligaste film (enligt mig) (a) den hette: 13 gonig to 30. Så bra asså:)<3 Sen på söndagen så cyklade jag och Tuva först hem till mig. Och sen så åkte vi till Melonen och badade;))<33

Fån Måndag till idag Så sov jag vid Hanna:)))))<3333333 Hanna och dom har för gulliga katter(a)<33

Men nu sitter jag här;)

I Morrn kanske Hanna komma hit:) och sen på kvällen kl halv 6, så ska jag på bio med Frida och se Eclipse:)


kram på er:)<33// MoA B;)))))<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0