HAR SLUT PÅ RUBRIKER ;(

Hej Alla Bloggläsare :)
Igår gjorde jag inte ett skit ..
jo lite.. vaknade vid halv 10 åt frukost halv 11
sen satt jag mej vid daten sen såg lite på tv...
sen hoppade jag studsmatta :O det var länge sedan jag gjorde de : O
menmen..
sen vid 5 åkte jag och pappa t othem.. :O
för mormor och morfar har ju en sommarstuga där.. dom kom med båten inatt....
och vi skulle sätta på vattnet bara och hämta släpkärran..
och när vi kom JO VAD SÅG VI :O Det var högt gräs längre än t min midja :O
DET KAN MAN KALLA HÖGT GRÄS!
Idag kl 16:05 då kommer fam andersson marcus william ullis och uffe:)
Sen på tisdag då kommer martin och ove :=)
Sen ikväll kl 6 då kommer åsa åke ville vidar maja linda tord ullis uffe marcus william jag mathias andreas oskar jenny och magnus vi ska grilla och snacka lite ;P XD
Menmen det blir nog inget inlägg ikv :/ menmen så är det!!!!!!
Och så får vi se det kommer bli dåligt med uppdateringar nu i 1-2 veckors tid


Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0