:S

Fan!
Jag e så jävla trött på detta jag tillåter ej de!
Det räcker!

Igår regnade de hela dan sen på kvällen då åskade och blixtrade...
men iaf gick upp klädde på mi sen åt frukost..
sen på kvällen spelade vi typ ord mix jag mamma pappa mathias och oskar sen spelade
vi yatzy (stavning;O) sen blev de skitgubbe och mamma och oskar gick o la si de va sent
så jag mathias och pappa vi körde två ggr första förlorade jag och blev skitgumma ;)
Andra kom jag först och matte blev skit gubbe ;))
Sen spelade vi sjuan jag kom sisst ;/
Sen spelade vi bluffstopp tror jag ;))
Ajja mer inlägg i morrn tror jag ! ;)
Tack Caroline För din hjälp du har räddat mitt liv! :)<33 syster ÄLSKAR DIG :D<33

KRAMIZ//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0