rubrik.....

Jaha.
En Lång och varm dag....
Nästan för varm... ;(
Menmen... först idag vaknade jag sen åt jag frukost sen tog jag på mig kläder (shorts och t-shirt).
sen såg jag lite på tv...
sen så Åt jag lunch vid ett..
Sen Så solade jag lite, Hade as tråkigt...
Sen åkte jag in t stan.. sen åkte jag med pappa hem och mamma dit...
Sen måste jag få förslag på vad man ska görA när man har så jävla tråkigt?!??!..
Menmen så är det..
Sen ska jag få ett eget rum andreas ska flytta in i stugan på tomten
och oskar ska ha vårt rum och mamma och pappa ska ha andreas rum och jag ska få mamma och pappas rum :D
Jahappp.
Lägger in ett inlägg senare ikväll
Idag har jag sprungit runt med kameran och tagit fina häftiga coola bilder.. :)

Kraaaaaaamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0