I LÖVE YÖ

Heej :D
I lördags då det var åsk oväder :O
Då var jag på BodaBorg:D
Och ingen stämpel men vi/jag mathias och marcus kan skylla på att vi inte hade en enda vuxen
i laget alla andra hade 1 elr mer :p
sen i måndags då var vi på kneippbyn :D
och igår åkte kusinerna hem *ledssamt*
Jaja.. FYFAN MOA VAD DU SKALL FÅ SKÄLL
FAST DE E SOMMAR SKA DU FÖR FAN BLOGGA :D Hhihi Fick lite damp ryck :=)
men sen ikväll då så hade jag och moa b tänkt att cykla runt lite i lilla fole :D
men då cykla vi t skolan.. (vi har inte fått nog av den än inte) :p
Och där träffade vi Moa s Cornelia Ellen Matilda J Emelie Och Moa b Och Jag då! :)
Lyckad kväll med älsklingar :D

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0